Minggu, 29 November 2009

Di sepertiga malamku.....sebelum cahaya...

Allahu Rabbi

Aku Minta izin padamu..
Jika Saat ini aku JatUh cinta,
Jangan Biarkan Cinta UntUkmu Berkurang Hingga Membuat Lalai akan Adanya engkau..

Aku Punya permintaan hati..
Bila Saat ini Aku JatUh Cinta,
Penuhilah Hatiku dengan bilangan Cintamu yg Tak terbAtas Biar rasaku Tetap UtUh..

Izinkanlah bila Saat ini Aku JatUh cinta,,
Mudah mudahan piliHan untUk ku ini adalah orang yang hatinya penuh Dengan kasihMU Dan Membuatku Semakin MengaGumimu..

berilah kami kesempatan untUk LebiH MendEkati cintamu..
Dan permintaan hatiku bila Dia Jodohku..
Jangan kau Palingkan Wajahmu dariku..

Andai Kau berkenan, limpahkanlah rasa cinta kepada aku dan dia..
Yang Kau jadikan pengikat rindu Rasulullah dan Khadijah Al Qubro..
Yang Kau jadikan mata air kasih sayang..
Ali bin Abi Thalib dan Fatimah Az Zahra..
Yang Kau jadikan penghias keluarga Nabi-Mu yang suci...

Abadikan kasih sayangnya, tunjukkanlah jalannya dan penuhilah dengan cahaya-Mu yang tidak pernah pudar..



Anugerahkanlah Aku CINTAMU,

CINTA yanG TAK PERNAH PUPUS oleh WAKTU,


amiin....






SALAM CINTA

Tidak ada komentar:


review http://mahesakujenar.blogspot.com on alexa.com
free counters

Followers

 
heramkempek © . Template by: SkinCorner. SEO By: Islamic Blogger Template