Kamis, 07 Juli 2011

Dan Aku Jatuh Cinta

Dan aku jatuh cinta..
Satukanlah aku pada dia..
yang memberikan
cintanya hanya pada Kamu..
bertambahlah
syukurku padamu..

Dan aku jatuh cinta..
jagalah cintaku pada dirinya..
Yang tak melebihi
cintaku pada Kamu..

Dan aku jatuh hati..
izinkan aku menyentuh hati sang cintaku..
yang hatinya ada pada dirimu..
Bahagialah kami atas nama diri Mu..

Dan aku jatuh hati,
Terangilah aku dan dia..
dalam jiwa kami..
dengan cahaya terangMu.. supaya kami benderang..

Dan aku pun rindu..
Rindu pada dirinya..
dalam siang.. dalam malam..
Rindu atas besarnya nikmat Mu pada aku dan dia...

Dan dia pun rindu..
jagalah rindu nya pada diriku..
agar tidak lupakan aku..
Berdua kami menuju pada Mu..

Dan aku menikmati cinta nya..
Dalam munajat cinta di setiap hela nafasku..
Aku bersyukur tentang dia.. dia pun bersyukur
tentang aku..
Inilah bentuk
kesempurnaan cinta kami kepada Kamu..

Dan aku jatuh hati
pada dia yang ku rindu..
Biarkanlah kami berdua selalu dalam ruang cinta Mu..
Tenggelam selalu
dalam samudera Mu yang tak terbatas..

Dan kedua hati ini telah berhimpun dalam cinta..
Bertemu karena Kamu..
Meleburlah kami juga karena Kamu..
Kuatkanlah.. dan
kekalkanlah cahaya cinta kami..
Bercinta dan berjalan pada kehidupan kami
dalam cahaya Cinta Mu yang tiada pernah
pudar..

" Dalam ruang cahaya.. hanya lah ada aku dan
kamu.. Dengan
gairahku kudekati
kamu.. bersatu denganmu.... nafasku adalah
nafasmu.. mencumbumu
dengan penuh cinta.. dan dalam lautan asmara.. aku larut denganmu.. dan tiada habis kata cintaku tuk
ungkapkan apa yang ada antara aku dan kamu.. Inilah keindahan
Cinta.. dalam taman surgawi, kamu bersemayam pada hati yang terdalam.. "

Tidak ada komentar:


review http://mahesakujenar.blogspot.com on alexa.com
free counters

Followers

 
heramkempek © . Template by: SkinCorner. SEO By: Islamic Blogger Template