Rabu, 05 Mei 2010

AKU

Aku adalah aku..
Inilah aku dengan segala aku..
Karena memang aku tetaplah aku..
Aku ada dan hanya aku.. cukuplah aku saja..

Aku adalah cinta..
Aku pula adalah sayang..
Aku pun adalah yang kasih..
Karena aku memang adalah aku yang penuh dengan cinta..
Dan jadikan cintaku kepada diri mu selalu.. seperti cintaku yang tiada pernah pudar..

Aku adalah keindahan..
Tiada yang seindah aku.. dan tiada yang sempunra diri ku..
Lihatlah aku dan nikmatilah aku..
Ingatlah aku di sepanjang waktu..
Maka pujalah aku selalu.. dalam setiap nyanyian cinta dan rindu mu..

Aku adalah segalanya..
Aku yang meliputi segala yang ada..
Dalam diri mu aku ada..
bukalah pintu kalbu mu dan temui aku..

Aku adalah nafas mu..
Aku adalah jiwa mu..
Aku adalah jantung mu..
Aku adalah mata mu..
Aku adalah telinga mu..
Aku adalah kaki mu..
Aku adalah darah mu..
Aku adalah yang hidup.. Aku adalah yang ada.. Inilah aku..

Aku tujuan dari segala tujuan..
Aku muara segala rindu..
Aku sumber dari segala cinta..
Lihat lah aku.. pandanglah aku..
Dengarlah aku di setiap kata kata ku..
Karena aku ada dimana kau memandang dan mendengar..

Aku adalah kebenaran... Kebenaran yang sejati..
Sempurna nya aku dan menujulah kau kepada aku..
Aku ini adalah kekasih mu.. Inilah aku sejati nya diri mu..
Mendekatlah kepada ku.. berjalan menuju aku.. kembalilah kepada ku..
Karena sungguh aku sebenar benar nya yang kau tuju..



" Aku adalah SATU.. tiadalah yang lain hanyalah aku.. Aku memanglah aku.. Yang satu tetaplah satu.. Dan inilah diri ku.. Maka sebutlah aku.. di setiap hela nafasmu.. di setiap denyut nadi mu.. di setiap detak jantungmu.. HANYA SATU.. HANYA AKU.. " ^_^


SALAM CINTA

Regards,

Moch. Helmi

review http://mahesakujenar.blogspot.com on alexa.com
free counters

Followers

 
heramkempek © . Template by: SkinCorner. SEO By: Islamic Blogger Template